Friday, May 15, 2009

SELAMAT HARI BELIA & SELAMAT HARI GURU



  • 1. Hari nie 15 May 2009, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI BELIA kepada semua belia2 di luar sana. Semoga belia2 di Malaysia sentiasa cemerlang dan terbilang serta menjadi role model kepada seluruh belia di seluruh dunia.
  • Esok 16 May 2009 merupakan sambutan Hari Guru. Di sini juga, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada cikgu2 yang pernah mengajar saya dengan ilmu yang amat manfaat kepada saya serta mengubah saya menjadi insan yang berguna kepada masyarakat. Kejayaan hari ini juga adalah kejayaan cikgu2 semua. Terima kasih.
nota kecil : saya juga ingin mengucapkan Selamat Hari Jadi yang jatuh pada hari nie kepada kakak saya iaitu Kak Syima. Semoga panjang umur, murah rezeki serta sentiasa berbahagia di samping orang2 tersayang.

No comments:

IKLAN