Tuesday, January 3, 2012

back to school.....

Masih tak terlambat lagi saya mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012 kepada semua pembaca blog saya. Tajuk entry pada hari ini berkenaan dgn musim persekolahan sesi 2012 telah bermula hari ini bagi pelajar di negeri Kedah, Terengganu dan Kelantan. Manakala pelajar-pelajar sekolah dari negeri lain akan bermula esok.


Saya masih ingat lagi ketika di zaman persekolahan dulu. Perkara yang paling susah sekali nak buat ialah ketika bangun seawal pagi. Kalau tak bangun pagi, siap la... satu rumah dah bising.... hahaha. kalau tak bangun juga, teknik menarik ibu jari atau menarik bulu kaki. Tapi time tue, saya tak ada bulu kaki lagi, mak saya hanya tarik ibu jari kaki kemudian dia akan tekan ibu jari tue. Dengan serta merta, saya akan bangun..... hahaha. Tapi abg saya lagi best, kena tarik bulu kaki.... apa lagi, meraung la dia pagi2.... hahahaha.... Walaupun nmpk mcm kejam, tp itulah cara ibu mendisiplin anak2 dia.......


5 comments:

Dunia Baru said...

mael sekolah lagi ke??

mohamad.ridzwan said...

ridzwan la....
teringat masa zaman sekolah dulu ler....

Dunia Baru said...

ridwan mano pulok???

mohamad.ridzwan said...

saya la ridzwan....

Dunia Baru said...

AWAK????
(muka terkejut)

hahahha

IKLAN