Monday, March 23, 2009

Salam Perkenalan....

WELCOME TO http://mohamadridzwan.blogspot.com. Tajuknya Entiti Kehidupan. Ini merupakan address URL saya yang terkini. Sebelum ini, saya mmg ada blog sendiri, tetapi disebabkan busy saya terpaksa stop untuk blogging. Actually, ini merupakan blog saya yang ke-3. Harap2x lepas ini, ia akan kekallah.

Bagi yang sudah mengenali diri ini, terima kasih saya ucapkan kerana sudi mengenali diri ini. Bagi yang belum, sila-silalah berkenalan dengan saya. Nama penuh saya Mohamad Ridzwan Ibrahim. Umur 26 tahun dan telah kembali menjadi single.......

Entiti Kehidupan adalah tajuk blog saya. Ia adalah cerita mengenai kehidupan saya sekarang dan akan datang serta cerita mengenai kehidupan yang ada di sekeliling saya. Harap semua terhibur dengan blog saya ini. Selamat Datang kepada semua saya ucapkan.

1 comment:

lisa said...

salam kenal..
saya lisa..
klu2 nk wat personal loan ngn bank rakyat
leh la cntc no opis sy tuk sbrg ptnyaan...
03-80238999...

IKLAN