Friday, August 28, 2009

Kad Raya versi Flash.......

Puasa baru seminggu, dah pikir nak raya pulak. Teruk bebenar. Huhuhuhu.....

Bukan apa, sebenarnya saya tgh fikirkan gambar dan tema apa pulak nk saya letakkan dalam kad raya saya nie. Sejak saya keja kat sini, kalau tidak hari raya. Saya akan buat kad raya saya version Flash siap dengan lagu raya sekali. Kiranya sudah 7 kad raya yang saya telah buat.

Actually, susah jugak nak dapatkan idea untuk konsep kad raya nie. Itu baru konsep, belum lagi jenis animasi yang hendak diletakkan. Kekadang tue, kena la refer kad raya yang lain melalui internet. Setelah mendapat ilham dan idea, adakalanya saya akan menggabungkan semua idea yang saya dapat. Kan senang tue........

Apa2pun, tunggu saje lah Kad Raya 2009 version Flash di emel masing2. Dan pastikan, setiap kali dapat kad raya dari saya. Speaker hendaklah di pasang dengan sekuat-kuatnya. Hahahahaha.

p/s: Selamat menjalani Ibadah Puasa. Bermula 1 Sept sehingga 9 Sept 2009, saya akan bercuti. Menghabiskan cuti kontrak yang berbaki 6 hari. Tapi sayangnya, cuti tersebut tidak boleh digunakan untuk Hari Raya nanti. Saya akan melaporkan diri pada 10 Sept 2009.

No comments:

IKLAN